GAZterra je seriové provedení modifikace automobilu GAZ-Gazelle. Základem je podvozek GAZ GAZelle, motor STEYR a část karosářských prvků vozidel GAZ. Na podvozku byly odladěny některé rezonanční uzly a sníženo pronikání hluku od motoru a převodovky do prostoru pro posádku. Do vozidel 4x4 je standardně montován držák převodky řízení, který byl také vyvinut ELTRANSem (jeho plagiát je vyráběn v Litvě, kam ELTRANS dodal v r.2005 prvních 50 ks) a vyniká zvýšenou tuhostí. Pro zvýšení komfortu je GAZterra standardně vybavena světly pro denní svícení. Jde o velmi úsporná světla (10W), která splňují předepsané denní osvětlení vozidel dle předpisů ČR a EU pro provoz na pozemních komunikacích, tak, aby nemuselo být používáno jako náhradní řešení hlavní osvětlení vozidla (200W) , což má pozitivní dopad na životnost žárovek a spotřebu PHM.
GAZterru od GAZelly odlišuje na první pohled příď vozidla s dominantní maskou chladiče v retro stylu, která evokuje vzpomínku na automobily VOLGA 60.let. Hlavní podíl na designu karoserie má přední český automobilový designer Pavel HUŠEK.
Z důvodu lepší ochrany před odletujícími kameny a následné koroze převažují na přední části karoserie GAZterry plasty.
Široká nabídka řady GAZterra obsahuje již osvědčené nástavby výrobce ELTRANS Liberec jako např.: sklápěč, prodloužený valník, pracovní plošina 8-15m, montážní vozidlo, nosič kontejnerů, sypač vozovek s radlicí a další, ale také nově vyvíjenou montážní dílnu nebo rozvážkový automobil se zvýšenou laminátovou střechou s integrovaným nosičem.